نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

“لطفا کمک کنید !! من اشتباهاً فیلم‌های ویدیویی دوربین دیجیتال خود را هنگام انتقال آنها به هارد دیسک رایانه حذف کردم. در رویاهایم هم فکر نمی کردم این اتفاق بیفتد. اگر کسی می تواند به من کمک کند تا فیلم حذف شده دوربین را بازیابی کنم، کمک بزرگی خواهد بود. از همه پیشنهادات در مورد بهبودی استقبال می شود.

این نوع موقعیت ممکن است برای هر کاربر دوربین دیجیتال و دوربین فیلمبرداری زمانی پیش بیاید که او فیلم ویدئویی را ناخواسته حذف کند. سازندگان مختلفی مانند سونی، نیکون، کانن، فوجی فیلم، پاناسونیک و غیره وجود دارد. تولید انواع دوربین های دیجیتال و دوربین های دستی. گزینه‌های شگفت‌انگیز در این گجت‌ها به ضبط ویدیوهای با کیفیت فول اچ‌دی کمک می‌کند که می‌توان آن‌ها را برای مدت طولانی دوست داشت. با این حال، کاربران ممکن است به دلیل عوامل مختلف، چنین فیلم های به یاد ماندنی را از دستگاه ها از دست بدهند.

دلایل رایجی که در آنها می توان فیلم ویدیویی را حذف کرد

  • فرمت کردن کارت حافظه از دستگاه دیجیتال بدون پشتیبان گیری از فایل های ویدیویی ضروری
  • استفاده از کلیدهای Shift + Del یا خط فرمان برای پاک کردن فیلم‌های ویدیویی موجود در هارد دیسک سیستم باعث می‌شود آن فایل‌ها از Recycle Bin عبور کنند.
  • حذف تصادفی فیلم ویدئویی مورد نیاز از دستگاه دیجیتال هنگام اتصال به سیستم
  • حمله بدافزار به دستگاه ذخیره‌سازی که فیلم‌های ویدیویی دوربین را در خود نگه می‌دارد یا استفاده از نرم‌افزار آنتی‌ویروس غیر معتبر برای اسکن ویروس‌ها ممکن است گاهی اوقات فایل‌های ویدیویی را بدون اطلاع کاربر پاک کند.
  • با حذف فیلم های دوربین از رسانه ذخیره سازی، کاربر فکر می کند که فیلم ها برای همیشه پاک می شوند. اما واقعیت این است که فیلم های حذف شده از دوربین هرگز به طور دائم پاک نمی شوند تا زمانی که فایل های جدید به رسانه ذخیره سازی اضافه شوند. با استفاده از ابزار عالی بازیابی ویدیو، اکنون امکان بازگرداندن فیلم های حذف شده دوربین وجود دارد.
این مطلب را از دست ندهید   تعویض درب باتری دوربین  EOS 40D

ابزار بازیابی فیلم های دوربین

با استفاده از نرم افزار Yodot Photo Recovery بازیابی تصاویر حذف شده دوربین در رایانه ویندوز بسیار ساده است. این ابزار با ماژول های شگفت انگیزی ساخته شده است که قادر به بازیابی ویدیوهایی مانند MPEG، MPG، MOV، AVI، 3GP، AVCHD، MP4، M4V، AVP، BIK، ALE، RM و بسیاری از انواع فایل های دیگر هستند.

به غیر از فیلم های ویدئویی، این ابزار می تواند تصاویر، موسیقی و سایر فایل های مستند را از هارد سیستم، درایو فلش USB، کارت های حافظه، هارد دیسک قابل حمل، SSD و غیره بازیابی کند. دستگاه های ذخیره سازی. این برنامه از بازیابی رسانه دستگاه های ذخیره سازی دارای سیستم فایل FAT32، FAT16، ExFAT، NTFS، NTFS5 و ReFS پشتیبانی می کند. می توان به خوبی از این ابزار در رایانه های عامل ویندوز 8، ویندوز 8.1، ویندوز ویستا، ویندوز XP، ویندوز 7، ویندوز سرور 2008 و 2003 استفاده کرد.

مراحل بازیابی فیلم های حذف شده از دوربین

  • نرم افزار را در رایانه ویندوزی دانلود کنید و دوربین یا رسانه ذخیره سازی آن را که فیلم ها از آن حذف می شوند را به این سیستم متصل کنید.
  • سپس، با کمک دستورالعمل های روی صفحه، ابزار را بدون زحمت نصب و اجرا کنید
  • هنگامی که صفحه اصلی ظاهر شد، روی گزینه “بازیابی عکس حذف شده” کلیک کنید
  • پس از کلیک بر روی «بعدی» درایوی را که قرار است فیلم‌های ویدیویی حذف شده در آن بازیابی شوند، انتخاب کنید و سپس ادامه دهید
  • اکنون، انواع فایل‌هایی را که می‌خواهید بازیابی کنید انتخاب کنید یا به سادگی روی گزینه Mark All کلیک کنید
  • با کلیک بر روی Next، نرم افزار شروع به اسکن درایو ذخیره سازی انتخاب شده برای بازگرداندن همه فایل های حذف شده از آن می کند
  • پس از اتمام اسکن، لیست فیلم های بازیابی شده و فایل های دیگر در «نمای داده» یا «نمای نوع فایل» نمایش داده می شود.
  • به فایل‌های نجات‌یافته نگاهی بیندازید و جزئیات فایل‌های انتخابی را با استفاده از گزینه «پیش‌نمایش» مشاهده کنید
  • سپس، تمام فایل های بازیابی شده لازم را در مکان مقصد جدید در درایو رایانه ویندوز ذخیره کنید
این مطلب را از دست ندهید   چگونه تصاویر CR2 را از کانن استخراج کنیم؟

مقالات مرتبط:

بازیابی تصاویر از کارت حافظه دوربین دیجیتال

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =