نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

از دست دادن فیلم در شرایط و اشکال مختلفی رخ می دهد مانند از بین رفتن فیلم در همه دوربین ها، از دست دادن فیلم در یک دوربین مداربسته، سیاه شدن فیلم دوربین در شب، دوربین مدار بسته بدون سیگنال تصویری، دوربین با صفحه سیاه، دوربین هایی که ضبط را متوقف می کنند، دوربین ها روشن و خاموش می شوند.

چگونه از هدر رفتن ویدیو در دوربین امنیتی و دوربین مداربسته جلوگیری کنیم؟

دوربین کار نمی کند یا دوربین هایی که خطوط عمودی یا افقی را نشان می دهند. برای جلوگیری از چنین دردسرهایی در وهله اول، همیشه توصیه می شود که به طور منظم سیستم دوربین امنیتی خود را بررسی کنید و برخی اقدامات احتیاطی لازم را برای جلوگیری از هدر رفتن ویدئو در دوربین های مدار بسته و دوربین های امنیتی خانه انجام دهید.

1: همه اتصالات ممکن را به طور منظم بررسی کنید

با تکرار آنچه قبلاً در مورد دلایل احتمالی از دست دادن ویدیو صحبت کردیم، باید به طور منظم تمام اتصالات برق و شبکه مانند سیم برق، آداپتور برق، کابل اترنت، کانکتور BNC، کابل BNC و غیره را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آنها به خوبی متصل هستند و کار می کنند.

2: از کابل های اصلی و کوتاه تر استفاده کنید

توصیه، سعی کنید از کابل های کوتاه تر BNC یا اترنت برای تامین برق سیستم دوربین های نظارتی استفاده کنید. و کابل‌های اصلی را به راحتی به کابل‌های درجه غیرحرفه‌ای دیگر تغییر ندهید، یا از استفاده از کابل‌های رابط یا سیم‌های اتصال با کیفیت پایین خودداری کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض مادر برد دوربین EOS 20D CF  

3: از محافظ برق و یو پی اس استفاده کنید

محافظ‌های برق صاعقه با مسدود کردن سطوح ولتاژی که از آستانه‌های خاص فراتر رفته و ولتاژ اضافی را به خط زمین پریز برق می‌رسانند، جهش‌ها و نوسانات ولتاژ را متوقف می‌کنند.

واحدهای یو پی اس در هنگام مواجهه با قطع برق، منبع تغذیه همه دوربین ها را تضمین می کنند و نگرانی های مربوط به خاموش شدن دوربین را کاهش می دهند.

4: مارک های سیستم دوربین های قابل اعتماد را انتخاب کنید

محصولات گران قیمت لزوماً با محصولات جامد عرضه نمی شوند، اما مارک های دوربین های امنیتی که در بین مشتریان به خوبی مورد استقبال قرار می گیرند، می توانند نشان دهند که محصولات کاملاً آماده هستند.

تیم های مفید و پاسخگو در داخل شرکت بدون شک به مشتریان کمک می کنند تا مشکلات سیستم دوربین خود را به موقع و موثر برطرف کنند.

در همین حال، سعی کنید دوربین های امنیتی و DVR/NVR را از همان سازندگان خریداری کنید تا از مشکل سازگاری جلوگیری کنید.

مقالات مرتبط:

تعویض کارت حافظه دوربین EOS 20D CF  

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − چهار =