نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

سونی تولید کننده دستگاه های دیجیتال معروف در جهان است، همه ابزارهای آن به ویژه دوربین های دیجیتال مارک های دیگر دوربین های دیجیتال را شکست می دهد. یکی از این سری دوربین های دیجیتال رکورددار A77II است. دوربین SLR دیجیتال سونی A77II عنوان سریع‌ترین دوربین جهان برای گرفتن عکس، ضبط ویدیو و همچنین اشتراک‌گذاری این فایل‌های رسانه‌ای در بین دستگاه‌های مختلف را به دست می‌آورد.

سرعت فیلمبرداری پیوسته 12 فریم بر ثانیه، سنسور CMOS 24.3 مگاپیکسلی، سیستم فوکوس خودکار 10 نقطه ای، ضبط فول اچ دی و ممکن است ویژگی های نامحدود بیشتری را ارائه دهد. با این حال، زمانی که عکس‌ها و فیلم‌های ضبط‌شده در دوربین SLR دیجیتال سونی A77II را از دست می‌دهید، واقعاً وضعیت وحشتناکی است، زیرا آن فایل‌های رسانه‌ای خاطرات دوست‌داشتنی را در زندگی شما نگه می‌دارند. فوراً یک سناریو را در نظر بگیرید، شما یک روز را با بهترین دوستان خود بیرون رفته اید و با استفاده از دوربین SLR دیجیتال سونی A77II روی عکس های زیادی کلیک کرده و کلیپ های ویدیویی ضبط کرده اید.

روز بعد که کامپیوتر A77II digicam را برای پیش نمایش همه فایل های رسانه ای وصل کردید، پس از آن فکر کردید که آن عکس ها و فیلم ها را از کارت حافظه دوربین SLR دیجیتال Sony A77II با استفاده از گزینه های Cut – Paste به هارد دیسک سیستم منتقل کنید. اما، پس از انتقال کامل آن فایل های رسانه ای به پارتیشن ویندوز، درایو خطای منطقی نشان می دهد که باعث می شود کل پارتیشن را فرمت کنید. بنابراین، عکس‌ها و ویدیوهای دوربین SLR دیجیتال سونی A77II را از دست دادید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض ال سی دی دوربین  EOS 1000D

دلایل از دست دادن یا حذف تصاویر و ویدیوها

در صورتی که با دلایلی که قبلاً فرض شده بود مواجه شدید. اغلب اوقات، زمانی که افراد با چنین موقعیت هایی روبرو می شوند، احساس نمی کنند که پایان آن مسائل است. زیرا با کمک بهترین نرم افزار بازیابی فایل های رسانه ای می توان عکس ها و فیلم های از دست رفته یا حذف شده را از دوربین SLR دیجیتال سونی A77II بازیابی کرد. قبل از رفتن به دنبال راه حل مناسب، اجازه دهید برخی از دلایل دیگر برای از دست دادن یا حذف تصاویر و ویدیوها از دوربین سونی A77II SLR را بررسی کنیم:

  • فرمت تصادفی کارت حافظه دوربین سونی A77II SLR
  • حذف عکس ها و فیلم ها به اشتباه از دوربین SLR دیجیتال سونی A77II
  • خاموش شدن ناگهانی سیستم هنگام انتقال تصاویر و فایل های ویدئویی از دوربین SLR سونی A77II به هارد دیسک کامپیوتر
  • حمله ویروس به کارت فلش دوربین A77II
  • استفاده نادرست از دوربین دیجیتال سونی A77II

ابزار بازیابی فایل دوربین دیجیتال SLR سونی A77II

همانطور که قبلاً گفته شد، می توان عکس ها و فیلم های دوربین SLR دیجیتال سونی A77II را با استفاده از نرم افزار بازیابی فایل های رسانه ای دقیق مانند Yodot Photo Recovery بازیابی کرد. این برنامه به طور ویژه برای بازیابی تصاویر و ویدیوهای حذف شده یا از دست رفته از دوربین SLR دیجیتال سونی A77II و ابزارهای دیجیتال مختلف به علاوه دستگاه های ذخیره سازی طراحی شده است. در مواقعی که دوربین سونی می گوید خطای فرمت HDD، کارت درج شده غیرقابل خواندن است یا سایر خطاهای مشابه، این برنامه کاربردی ثابت می کند.

این مطلب را از دست ندهید   چگونه تصاویر CR2 را از کانن استخراج کنیم؟

قابلیت استخراج حتی فایل های صوتی، تصاویر RAW و انواع فایل های دیگر از جمله عکس و فیلم را دارد. این نرم افزار با تمامی نسخه های سیستم عامل ویندوز از جمله ویندوز 8، ویندوز 7، ویندوز XP، ویندوز ویستا، ویندوز سرور 2003 و ویندوز سرور 2008 به خوبی کار می کند. درایوها، هارد دیسک های اکسترنال، کارت های فلش، آی پاد، دوربین های فیلمبرداری، درایوهای USB و سایر رسانه های ذخیره سازی. در کنار بازیابی فایل دوربین دیجیتال SLR سونی A77II، می‌توانید از دوربین دیجیتال Spy، دوربین دیجیتال نیکون Coolpix P510، دوربین دیجیتال Panasonic Lumix DMC-LX7W 10.1 MP، دوربین کداک Easyshare Z981 و بسیاری از برندهای دیگر بازیابی فایل را انجام دهید.

مراحل بازگرداندن عکس ها و فیلم ها از دوربین دیجیتال SLR سونی A77II

  • دوربین دیجیتال SLR سونی A77II را از طریق پورت USB به رایانه ویندوزی متصل کنید
  • برنامه Yodot Photo Recovery را بر روی آن رایانه شخصی ویندوزی دانلود و نصب کنید
  • نرم افزار را اجرا کنید و فرآیند بازیابی فایل های رسانه ای را با کمک دستورالعمل های روی صفحه شروع کنید
  • صفحه اصلی با دو گزینه نمایش داده می‌شود، برای بازیابی عکس‌ها و ویدیوهای حذف‌شده، «Deleted Photo Recovery» را انتخاب کنید یا از «بازیابی عکس گمشده» برای بازگرداندن فایل‌های رسانه‌ای از دست رفته از دوربین SLR سونی A77II استفاده کنید.
  • در صفحه بعدی تمام پارتیشن ها یا درایوهای موجود در سیستم، از جمله درایو دوربین Sony A77II خود را خواهید دید
  • درایو دستگاه را از جایی که می‌خواهید عکس‌ها و ویدیوها را ذخیره کنید انتخاب کنید و روی گزینه Next کلیک کنید
  • پس از اسکن کامل درایو انتخاب شده، این ابزار تمام تصاویر و کلیپ های ویدیویی بازیابی شده را در «نمای داده» یا «نمای نوع فایل» نمایش می دهد.
  • فایل های رسانه ای بازیابی شده را با استفاده از گزینه “پیش نمایش” مشاهده کنید
  • در نهایت، عکس‌ها/فیلم‌های مورد نیاز را علامت‌گذاری کنید و برای ذخیره فایل‌های بازیابی شده، مکان ذخیره‌سازی جدید را در سیستم سخت‌افزار جستجو کنید.
این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با رایج ترین خطاهای دوربین کنون دیجیتال

مقالات مرتبط:

بازیابی تصاویر از کارت حافظه دوربین دیجیتال

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 16 =