نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

بازیابی اطلاعات غیرقابل دسترس/ اگر تعدادی (یا همه) عکس ها/فیلم های خود را از دوربین کانن خود گم کرده اید، باید از ابزار بازیابی اطلاعات استفاده کنید. یک نرم افزار بازیابی خوب می تواند انواع داده های گم شده و غیرقابل دسترس را از کارت SD بازیابی کند.

بازیابی اطلاعات غیرقابل دسترس

 بازیابی عکس بازیابی – بهترین ابزار Canon Photo Recovery

از بین تمامی نرم افزارهای بازیابی موجود، Recoverit Photo Recovery یک گزینه توصیه شده است. این به این دلیل است که استفاده از این ابزار بسیار آسان است و بالاترین میزان موفقیت را در صنعت دارد. این می تواند به شما کمک کند تا انواع عکس های ذخیره شده (حتی تصاویر خام) را از دوربین کانن خود بازگردانید. هر کسی می تواند عکس های گم شده و حذف شده خود را بازیابی کند زیرا استفاده از آن بسیار آسان است.

نحوه بازیابی عکس ها و فیلم های دوربین

Recoverit Photo Recovery با ویندوز و مک سازگار است. در اینجا نحوه بازیابی عکس های خود از Canon با استفاده از Recoverit برای ویندوز آورده شده است. کاربران مک می توانند به صفحه مراجعه کنند: نحوه بازیابی فایل های حذف شده از کارت SD فرمت شده در مک.

مرحله 1: یک مکان را انتخاب کنید

در ابتدا، نرم افزار تمام دستگاه های ذخیره سازی داده های شناسایی شده را برای شما فهرست می کند. بنابراین لطفاً کارت حافظه خود را از دوربین کانن خود جدا کرده و از قبل به رایانه خود متصل کنید.

اکنون، فقط مکان (درایو) را که می‌خواهید عملیات بازیابی را در آن انجام دهید انتخاب کنید و فرآیند را شروع کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض قسمت جلوی دوربین  EOS 1000D

مرحله 2: کارت SD دوربین را اسکن کنید

کارت حافظه دوربین کانن شما به طور کامل اسکن می شود تا تمام عکس ها و ویدیوهای گم شده شما جستجو شود. ما همچنین حالت اسکن عمیق را در صورت نیاز ارائه می دهیم.

مرحله 3: پیش نمایش و بازیابی اطلاعات

پس از انجام اسکن، می توانید پیش نمایش عکس های بازیابی شده را مشاهده کنید. عکس های مورد نظر خود را انتخاب کرده و با زدن دکمه “بازیابی” آنها را در مکانی امن بازیابی کنید.

نحوه نگهداری از کارت حافظه دوربین کانن

اگر می خواهید کارت حافظه خود را بادوام تر کنید و از هرگونه خطای ناخواسته کارت حافظه در Canon جلوگیری کنید، این پیشنهادات را دنبال کنید.

  • مطمئن شوید که فقط از کارت حافظه سازگار استفاده می کنید. یعنی کارت حافظه باید توسط دوربین پشتیبانی شود و از ظرفیت ذخیره سازی پشتیبانی شده آن بیشتر نشود.
  • سعی کنید ذخیره سازی را دست و پا گیر نکنید. یک دایرکتوری ریشه داشته باشید و سپس عکس ها را در پوشه های مختلف ذخیره کنید.
  • هر چند وقت یکبار (مثل هر 4 تا 6 ماه) کارت خود را فرمت کنید. فقط مطمئن شوید که از قبل از اطلاعات خود یک نسخه پشتیبان تهیه کرده اید.
  • کارت حافظه را با خیال راحت وارد و جدا کنید. قبل از بیرون آوردن کارت حافظه، دوربین را خاموش کنید.
  • از کارت حافظه با تعداد زیادی دستگاه به طور همزمان استفاده نکنید. یعنی از قرار دادن آن بین گوشی و دوربین خودداری کنید. یک کارت اختصاصی برای دوربین خود نگه دارید تا طول عمر آن را افزایش دهید.
این مطلب را از دست ندهید   چگونه تصاویر حذف شده را از دوربین رول بازیابی کنیم؟

نحوه بازیابی فیلم گم شده از دوربین مدار بسته

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =