نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

دیجیتال کلمه ای است که در همه جا شنیده می شود زیرا هر ابزار دیجیتالی برای ارائه بهترین رابط کاربری دیجیتالی شده است. دوربین‌ها، پخش‌کننده‌های MP3، اجاق‌های میکرو، ماشین‌های لباسشویی و بسیاری دیگر به پردازش تصویر دیجیتال پیشرفته‌اند.

علت پاک شدن فایل ها در دوربین

با رسیدن به موضوع بحث، «دوربین ویدیویی دیجیتال»، دوربین‌های ویدیویی دیجیتال ساخته شده‌اند تا شما را از مشکل گرفتن فیلم‌های باکیفیت و بدون هیچ اشکالی راحت کند. برخی از تولید کنندگان معروف دوربین های فیلمبرداری دیجیتال عبارتند از Canon، Sony، Samsung، Nikon، Sanyo، Kodak و این لیست همچنان در حال افزایش است. استفاده از این دوربین های فیلمبرداری دیجیتال بسیار ساده شده است به طوری که احتمال اینکه کاربر با آنها درگیر شود کمتر از کسری است. و کمتر از کسری نیز شمارش دارد، می‌توانیم برخی از علل ایجاد فاجعه را با داده‌های ذخیره شده در دوربین‌های ویدیویی دیجیتال جمع‌آوری کنیم که در زیر توضیح داده شده است:

  • خرابی کارت حافظه: کارت حافظه نهایت پشتیبانی ذخیره سازی است که دوربین فیلمبرداری دیجیتال دارد و ممکن است به دلیل استفاده بیش از حد یا به دلیل شرایط دیگر خراب شود. ثابت می کند که این پایانی برای دسترسی به داده های موجود در دوربین فیلمبرداری دیجیتال است زیرا کارت حافظه آسیب دیده اجازه دسترسی به اطلاعات ذخیره شده در آن را نمی دهد.
  • عفونت ویروس / بدافزار: ویروس همانطور که از نام آن پیداست یک کد عفونی است که همه چیز را در مسیر خود خراب می کند و منجر به از دست رفتن اطلاعات دوربین فیلمبرداری دیجیتال شما می شود. اگر دستگاه شما به سیستم های زیادی در سراسر شبکه متصل باشد، دوربین فیلمبرداری دیجیتال ممکن است به ویروس آلوده شود
  • وقفه در فرآیند خواندن/نوشتن: همانطور که می دانیم محتویات اصلی دوربین فیلمبرداری دیجیتال، فیلم هایی است که جدا از برخی عکس ها و فایل های دیگر، با استفاده از گجت گرفته می شود. به منظور ایجاد پشتیبان از این داده ها، فرآیند خواندن/نوشتن انجام می شود که گاهی اوقات ممکن است دردناک شود زیرا با وقفه های ناخواسته باعث از بین رفتن محتوای ارزشمند دوربین فیلمبرداری دیجیتال می شوید.
این مطلب را از دست ندهید   تعویض پنل جلوی دوربین  EOS 1000D

این دوربین‌های فیلمبرداری علاوه بر ضبط و ذخیره فیلم، از ذخیره فایل‌های صوتی، عکس‌ها و سایر اطلاعات ارزشمند مورد نیاز کاربر نیز پشتیبانی می‌کنند. از مباحث مطرح شده در بالا، متوجه شدیم که داده های موجود در دوربین فیلمبرداری دیجیتال ممکن است به روشی غیرمنتظره حذف یا گم شوند. نگرانی در مورد چگونگی بازگرداندن اطلاعات از دست رفته/حذف شده از دوربین فیلمبرداری دیجیتال، اتلاف وقت کامل است زیرا به هیچ نتیجه ای منجر نمی شود. بهترین کار در این زمان استفاده از بهترین برنامه بازیابی ویدیو است که به شما کمک می کند بر از دست رفتن داده های دوربین های ویدیویی دیجیتال غلبه کنید.

نرم افزار بازیابی فیلم دوربین دیجیتال

نرم افزار Yodot Photo Recovery را می توان برای بازیابی عکس ها، فیلم ها و سایر فایل های با ارزشی که به دلیل سناریوهای مختلفی که در بالا ذکر شد از دوربین فیلمبرداری دیجیتال از بین رفته/حذف شده استفاده کرد. با استفاده از لیست گزینه های ساده و در عین حال پیشرفته، می توانید به راحتی با نحوه انجام فرآیند بازیابی بدون مواجه شدن با هیچ مشکلی آشنا شوید. با گنجاندن الگوریتم‌های اسکن پیشرفته، کاربر می‌تواند از این ابزار برای بازیابی انواع فایل‌ها مانند تصاویر، فایل‌های صوتی، تصاویر RAW و سایر اسناد از دستگاه‌های ذخیره‌سازی مانند هارد دیسک (داخلی و خارجی)، کارت‌های حافظه، USB استفاده کند. درایو، آی پاد و غیره این نرم افزار را به راحتی بر روی رایانه ها / لپ تاپ های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 8، ویندوز ویستا، ویندوز XP، ویندوز 7، ویندوز سرور 2008 و 2003 نصب کنید تا فایل های رسانه ای را از دوربین های ویدیویی برگردانید.

این مطلب را از دست ندهید   تصاویر را از دوربین دیجیتال کانن Easyshare بازیابی کنید؟

مراحل بازیابی اطلاعات از دوربین فیلمبرداری دیجیتال در سیستم ویندوز

  • ابزار Yodot Photo Recovery را با وارد شدن به عنوان مدیر سیستم محلی در سیستم دانلود و نصب کنید
  • پس از اتمام مراحل نصب، آیکون میانبر روی دسکتاپ به کاربر ارائه می شود
  • برنامه را اجرا کنید و سپس با گزینه های روی صفحه ادامه دهید
  • با استفاده از صفحه اصلی برنامه، بر روی Deleted Photo Recovery یا Lost Photo Recovery کلیک کنید، هر گزینه ای که منجر به از دست رفتن داده های ویدیوی دیجیتال شود.
  • پس از انتخاب گزینه، به پنجره بعدی بروید، جایی که می توانید دوربین فیلمبرداری دیجیتال متصل به رایانه ویندوز را انتخاب کنید
  • اکنون به پنجره بعدی بروید که در آن می توانید انواع فایل هایی را که باید از دوربین فیلمبرداری دیجیتال بازیابی شوند انتخاب کنید
  • پس از انتخاب انواع فایل، با کلیک بر روی دکمه next به صفحه بعدی بروید تا فرآیند اسکن آغاز شود
  • به محض تکمیل فرآیند بازیابی، کاربر می تواند پیش نمایش فایل های رسانه ای بازیابی شده را قبل از ذخیره آنها در محل مقصد مربوطه مشاهده کند.

مقالات مرتبط:

تعویض درب باتری دوربین  EOS 40D

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =