نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

فیلم‌ها و تصاویر دوربین‌های مداربسته یا دوربین‌های مدار بسته به‌طور خودکار از طریق DVR/NVR در هارد دیسک، SSD، کارت‌های حافظه، درایوهای USB، Cloud یا پخش‌کننده‌های رسانه قابل حمل ضبط و بایگانی می‌شوند. فیلم‌ها یا عکس‌های از دست رفته در این درایوها را می‌توان به راحتی از پشتیبان‌گیری، ابزار بازیابی دوربین مداربسته یا در مرکز داده دارای گواهی ISO بازیابی کرد.

مراحل بازیابی فیلم گم شده از دوربین مدار بسته

روش 1: فیلم های دوربین مدار بسته را از پشتیبان گیری بازیابی کنید

اگر از فیلم‌ها و عکس‌های دوربین امنیتی خود در Cloud یا دیگر درایوهای خارجی نسخه پشتیبان تهیه کرده‌اید، ویدیوها را از آنجا بازیابی کنید.

روش 2: از نرم افزار بازیابی دوربین مدار بسته/DVR استفاده کنید

نرم افزار بازیابی دوربین مداربسته DVR – Stellar Photo Recovery زمانی به کمک شما می آید که هیچ نسخه پشتیبان از فیلم ها یا عکس های گم شده را روی دوربین امنیتی نگه ندارید. این نرم افزار به بازیابی فیلم ها و عکس های دوربین مداربسته از هر وضعیت از دست دادن اطلاعات کمک می کند. Stellar Photo Recovery می تواند هارد دیسک های دوربین مداربسته را تا 6 ترابایت اسکن کند و تمام فرمت های DVR/NVR فایل های تصویری و ویدئویی را بازیابی کند. این نرم افزار همچنین می تواند فیلم های از دست رفته را از دوربین های امنیتی Wi-Fi بازیابی کند.

گام به گام: نحوه بازیابی تصاویر دوربین مداربسته:

  • Stellar Photo Recovery را راه اندازی کنید
  • مکانی را که می خواهید بازیابی کنید انتخاب کنید. برای شروع فرآیند اسکن روی Scan کلیک کنید.
  • نتایج اسکن عکس ها و فیلم های دوربین مدار بسته را نمایش می دهد. می توانید پیش نمایش آنها را در قسمت سمت راست مشاهده کنید.
  • توجه: اگر فیلم مورد نیاز را در لیست نمی بینید، گزینه Deep Scan را در پایین انتخاب کنید.
  • فایل هایی را که می خواهید بازیابی کنید انتخاب کنید، کلیک کنید
  • در کادر محاوره ای، مکان ذخیره فیلم ها را مشخص کنید. روی ذخیره کلیک کنید. تمام فایل های دوربین مداربسته در مکان مشخص شده شما ذخیره می شوند.
این مطلب را از دست ندهید   3 روش موثر نحوه اتصال دوربین کانن به مک

روش 3: ویدئوهای DVR/NVR را در مرکز بازیابی اطلاعات بازیابی کنید

این روش آخرین راه حل در صورت آسیب فیزیکی درایو DVR/NVR است. اگر هارد دیسک دوربین امنیتی از نظر فیزیکی آسیب دیده است، می توانید عکس ها یا فیلم های ضبط شده آن را در یک مرکز بازیابی اطلاعات دارای گواهی ISO بازیابی کنید. این مراکز خدمات قادر به بازیابی ایمن و ایمن اطلاعات از دست رفته از هارد دیسک های دوربین مدار بسته آسیب دیده فیزیکی هستند.

آیا فایل های ویدئویی دوربین مداربسته شما خراب شده است؟

اغلب به دلیل عفونت ویروسی، نقص دوربین، خطاهای خواندن و نوشتن، یا در حین کپی کردن فایل ها در درایو دیگر، ویدئوهای DVR/NVR ممکن است به درستی پخش نشوند و خراب شوند. ویدئوهای دوربین امنیتی ممکن است تکان، لرزان، سوسو زدن یا تحریف شوند. در چنین شرایطی، Stellar Repair for Video ابزاری موثر برای تعمیر ویدیوهای خراب شما است. می تواند انواع خرابی های بصری و صوتی در فیلم های دوربین های امنیتی را تعمیر کند. این نرم افزار می تواند فرمت های دوربین های امنیتی مانند MOV، MP4، M4V، 3G2، 3GP و F4V را تعمیر کند.

نحوه بازیابی فیلم دوربین مداربسته رونویسی شده

فایل‌های بازنویسی شده به این معنی است که فیلم‌ها یا تصاویر از درایو ذخیره‌سازی حذف شده‌اند و سپس فیلم دیگری بر روی آن دسته فایل بلااستفاده در درایو ذخیره‌سازی نوشته شده (ذخیره می‌شود). بنابراین به وضوح، بازیابی فیلم دوربین مداربسته بازنویسی شده غیرممکن است.

اما با توجه به این موضوع، برخی از ابزارهای بازیابی مانند Stellar Photo Recovery می‌توانند درایوهای DVR/NVR را با استفاده از امضای فایل اسکن کنند. و اگر آنها موفق به یافتن آثاری از اطلاعات پرونده شوند، ممکن است فیلم دوربین مداربسته رونویسی شده را نیز بازیابی کنند.

این مطلب را از دست ندهید   چگونه از دوربین فرمت شده عکس بگیریم؟

بنابراین می توانید یک بار نرم افزار بازیابی پیشرفته را برای بازیابی فیلم دوربین مداربسته رونویسی شده امتحان کنید.

سخن اخر

اگرچه دوربین‌های امنیتی امروزی هوشمندتر و پیشرفته‌تر می‌شوند، اما عاری از از دست دادن داده‌ها و مشکل فساد نیستند. با تشکر از نرم افزار بازیابی دوربین مدار بسته مانند Stellar Photo Recovery که می توانید فیلم های گم شده را از انواع دوربین های نظارتی بازیابی کنید.

بنابراین در زمان از دست دادن ویدیوها، وحشت نکنید. ابتدا تنظیمات سخت افزاری از جمله اتصالات سیم/کابل، اتصال به اینترنت، پورت های NVR/DVR و غیره را بررسی کنید. اگر همه چیز با سیستم نظارت خوب است، با استفاده از نرم افزار، از دست رفتن ویدیو را در دوربین امنیتی بازیابی کنید.

به یاد داشته باشید که از روش خوب تهیه نسخه پشتیبان پیروی کنید، به طوری که حتی اگر دوربین یا دستگاه ذخیره سازی شما خراب یا دزدیده شود، همچنان شاهد ویدیو یا عکس باشید.

مقالات مرتبط:

تعویض سنسور فوکوس خودکار دوربین  EOS 1000D

3/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =