نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

بازیابی فیلم ها و عکس های از دست رفته/ هنگامی که داده ها از دست می روند، باید دوربین خود را ایمن نگه دارید و هیچ عکس جدیدی نگیرید، یا داده های جدید را روی کارت SD دوربین ذخیره نکنید. برای بازیابی عکس ها و فیلم های از دست رفته دوربین های کانون، می توانید نرم افزار بازیابی عکس های قدرتمندی را دریافت کنید. به طور کلی، چنین نرم افزاری می تواند به شما کمک کند تا همین کار را با نرخ موفقیت بالاتر انجام دهید. اکنون، بیایید نگاهی به نحوه بازیابی عکس های از دست رفته در انتقال داده بیندازیم.

بازیابی فیلم ها و عکس های از دست رفته

قسمت 1: مروری بر علت های از دست دادن عکس ها

عکس ها به دلایل زیادی ممکن است حذف یا گم شوند. درباره سناریوهای از دست دادن اطلاعات بیشتر بدانید و بدانید که چگونه از خطاهای کارت جلوگیری کنید. ما رایج ترین مشکلات دوربین دیجیتال و کارت حافظه SD را لیست می کنیم. پس از آن، بهترین راه حل برای کمک به شما برای بازیابی عکس های حذف شده یا گم شده از یک دوربین دیجیتال با بهترین نرم افزار بازیابی عکس، Recoverit Data Recovery.recover، عکس ها و فیلم های حذف شده از دوربین lumix کانون به ما توصیه می شود.

  • تمام عکس ها به طور تصادفی از دوربین دیجیتال یا کارت حافظه SD حذف می شوند.
  • فرمت برنامه ریزی نشده کارت حافظه دوربین با خطا رخ می دهد.
  • دوربین دیجیتال نمی تواند به کارت حافظه دسترسی پیدا کند.
  • کارت حافظه، فضای کافی در دسترس نیست.
  • مشکل فایل های داده در دوربین دیجیتال رخ داده است.

قسمت 2: نحوه بازیابی عکس ها و فیلم ها از دوربین دیجیتال کانون

آیا می توان عکس های حذف شده را از دوربین کانون بازیابی کرد؟ بله، شما می توانید آن را با یک ابزار قابل اعتماد بازیابی عکس مانند Recoverit Photo Recovery متوجه شوید. از بازیابی عکس ها و فیلم های حذف شده از دوربین دیجیتال کانون به راحتی و به طور موثر پشتیبانی می کند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض ال سی دی دوربین  EOS 1000D

Recoverit Photo Recovery را رایگان دانلود و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. کارت حافظه را از دوربین دیجیتال Panasonic Lumix خود خارج کنید، آن را از طریق کارتخوان به رایانه شخصی خود متصل کنید (ایمن تر از اتصال مستقیم دوربین شماست). کارت حافظه باید به عنوان یک درایو قابل جابجایی در رایانه شما نشان داده شود. بعد، برنامه را اجرا کنید و کار بازیابی را شروع کنید.

مرحله 1 : دوربین دیجیتال را انتخاب کنید

مطمئن شوید که کارت SD یا دوربین شما به رایانه متصل است. برای بازیابی عکس ها و فیلم های حذف شده از کارت های حافظه، دیسک قابل جابجایی (کارت حافظه خود) را انتخاب کنید و برای اسکن روی “شروع” کلیک کنید.

مرحله 2 : دوربین کانون را اسکن کنید

Recoverit Photo Recovery یک اسکن همه جانبه را آغاز می کند. این عکس ها و ویدیوهای گم شده یا حذف شده شما را از کارت حافظه دوربین کانون عمیقا جستجو می کند.

مرحله 3:  پیش نمایش و بازیابی عکس های دوربین

پس از تکمیل اسکن عمیق، می‌توانید پیش‌نمایش برخی از عکس‌های قابل بازیابی را مشاهده کنید و عکس‌ها و ویدیوهای از دست رفته را بازیابی کنید. لطفاً فضای ذخیره سازی مورد نظر را انتخاب کنید و پس از کلیک بر روی “بازیابی” همه داده های بازیابی شده را ذخیره کنید.

بخش 3: نکاتی برای جلوگیری از از دست دادن اطلاعات دوربین دیجیتال شما

از دست دادن تصاویر دوربین دیجیتال کانون می تواند بسیار نگران کننده باشد. تسلیم شدن به وحشت آسان است، اما این تنها شانس شما را برای بازیابی تصاویر کاهش می دهد. نکته کلیدی این است که آرام بمانید و پس از از دست دادن اطلاعات از دوربین و کارت SD خود محافظت کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر فایل های ویدئویی خراب از کارت SD دوربین

برای بازیابی عکس های پاک شده، می توانید یک نرم افزار بازیابی عکس را در دست بگیرید که بلافاصله به شما کمک می کند عکس ها و فیلم های حذف شده را بازیابی کنید. با این حال، بازیابی تصاویر شما گاهی اوقات می تواند یک فرآیند طولانی باشد. اگر نمی خواهید در وهله اول خطر از دست دادن داده های دوربین دیجیتال خود را داشته باشید، می توانید این نکات را دنبال کنید:

پشتیبان گیری منظم

شما باید به صورت دوره ای از تصاویر خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. حتی اگر یکی را به اشتباه حذف کنید، می توانید آن را از فایل های پشتیبان بازیابی کنید. می توانید از آنها به صورت فیزیکی در یک هارد دیسک اکسترنال نسخه پشتیبان تهیه کنید یا می توانید هر از چند گاهی پشتیبان گیری ابری خودکار را انتخاب کنید.

 از خیس شدن آنها خودداری کنید

دوربین های دیجیتال به آب حساس هستند. مگر اینکه ضد آب باشند، نباید در معرض هیچ مایعی قرار گیرند. در غیر این صورت، دوربین می تواند از کار بیفتد و تصاویر را از دست بدهد. اگر قصد دارید اغلب با دوربین خود سفر کنید، بهتر است یک قاب محافظ برای دوربین خود و یک نگهدارنده جداگانه برای کارت های SD خود تهیه کنید.

 مراقب قدرت باتری باشید

اگر به طور مداوم روی عکس ها کلیک می کنید، گاهی اوقات مراقبت از باتری دشوار است. با این حال، احتمال از دست دادن عکس‌ها و ویدیوهایی که در زمان کم شدن باتری گرفته می‌شوند، زیاد است. وقتی می دانید که قرار است زیاد از دوربین خود استفاده کنید، شارژر خود را حمل کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض پنل جلوی دوربین  EOS 1000D

لحظه ای که متوجه چراغ قرمز شدید، دوربین را خاموش کرده و آن را شارژ کنید. باتری حساس است و ممکن است نتواند فشار زیادی را تحمل کند.

 مراقب باشید

هنگامی که تصمیم به پاک کردن تصاویر دارید، مراقب باشید که چه چیزی را انتخاب می کنید. شما می توانید تصاویر مهم را به اشتباه حذف کنید. از اینکه پاک کردن تصادفی بیش از حد آسان می تواند شگفت زده شود. هنگامی که می خواهید تصاویر را حذف کنید، از قبل فکر کنید و مطمئن شوید که هرگز به آن نیاز نخواهید داشت.

مراقب کارت حافظه و دوربین دیجیتال باشید

هرگز از کارت حافظه یا دوربین دیجیتال سوء استفاده نکنید زیرا ممکن است منجر به مشکلات فنی شود. مطمئن شوید که آنها را در مکانی خشک و خنک در صورت عدم استفاده نگهداری کنید. در طول سفر، آنها را با خیال راحت بسته بندی کنید.

کارت حافظه را در حین استفاده از آن خارج نکنید

هنگامی که کارت حافظه در حال استفاده است، آن را خارج نکنید زیرا ممکن است باعث اختلال در عملکرد آن شود. اقدام ناگهانی اغلب می تواند منجر به پاک شدن داده ها شود.

نرم افزار Recoverit شبکه ایمنی است که دوربین دیجیتال کانون شما نیاز دارد. هرگز دوباره عکس ها و فیلم های ارزشمند خود را از دست ندهید!

در صورت وقوع حادثه، برنامه Recoverit Photo Recovery ساده‌ترین راه برای کمک به بازیابی عکس‌های حذف شده از دوربین دیجیتال است. به صورت زیر دانلود کنید و اکنون آن را به صورت رایگان امتحان کنید.

بازیابی تصاویر از کارت حافظه دوربین دیجیتال

4/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 4 =