نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

این روزها، این یک واقعیت است که اگر می خواهید یک عکاس دیجیتال شوید، به بهترین نرم افزار دوربین کانن ویرایش عکس نیاز دارید. فرآیند ارسال بخش بزرگی از شکل‌دهی تصویر نهایی است، و به همین دلیل، برنامه‌های زیادی وجود دارد که در مورد ویرایش تصویر برای جلب توجه شما رقابت می‌کنند.  در این مقاله به بهترین نرم افزار ویرایش عکس می پردازیم.

بهترین نرم افزار ویرایش عکس دوربین کانن

اهمیت استفاده از بهترین نرم افزار ویرایش عکس

همیشه عکاسی یکی از مهمترین فاکتورهای نمایش عکس با کفیت است. اما آیا این تنها فاکتور مورد نیاز است یا خیر؟ به یاد داشته باشید که برای داشتن یک تصویر با کیفیت باید از نرم افزارهای مناسب نیز استفاده نمایید تا تصویر شما با کیفیت بسیار بالایی مشاهده شود. در ادامه این نرم افزارها را معرفی خواهیم کرد.

Affinity Photo 2

بهترین نرم افزار ویرایش عکس Affinity Photo که به تازگی به عنوان نسخه 2 منتشر شده است بهترین جایگزین فتوشاپ است. این به شدت بر اساس قالب فتوشاپ است، با توجه به اینکه فتوشاپ هنوز استاندارد طلایی در ویرایش تصویر است، چیز بدی نیست. هر کسی که با فتوشاپ آشنایی داشته باشد، در لحظاتی احساس می‌کند که در خانه است، بنابراین مشترکین سابق Adobe Creative Cloud که به دنبال جایگزینی بدون اشتراک هستند، می‌توانند مستقیماً وارد شوند.

Affinity Photo به شدت از فتوشاپ وام گرفته است. ویژگی هایی مانند لایه ها، لایه های تنظیم، ماسک ها و فیلترها همه اینجا هستند. علاوه بر این، برخی از ویژگی‌ها احتمالاً از پیشینیان فتوشاپ خود پیشی می‌گیرند، مانند ابزار قدرتمند Brush که پیش‌نمایش ضربه‌های شما را به شما می‌دهد، یا ابزار اختصاصی جداسازی فرکانس برای روتوش پرتره، یا ابزارهای نقشه‌برداری HDR.

نقطه قوت واقعی Affinity Photo در ویرایش های بیشتر عکس است، مانند ترکیب بندی، ایجاد برش، افزودن افکت ها یا ترکیب نوردهی – کارهایی که مدتی قبل فقط در فتوشاپ انجام می شد.

این مطلب را از دست ندهید   اتصال مک بوک به دوربین کانن شما

Affinity Photo 2

Skylum Luminar Neo

بهترین نرم افزار ویرایش عکس هوش مصنوعی Luminar علاوه بر اینکه یکی از ساده ترین ویرایشگرهای عکس است، یکی از سرگرم کننده ترین ها نیز می باشد. تأکید بر تنظیمات از پیش تعیین شده و «ظاهر» با یک کلیک مناسب برای مبتدیان است که چند ثانیه طول می کشد تا اعمال شوند. اما با پانل‌های قابل تنظیم، هزاران ابزار تونال، ویرایش‌های انتخابی و عملکرد لایه، هنوز سطح خوبی از عمق برای کسانی که می‌خواهند کنترل دقیق‌تری بر روی تصاویر خود داشته باشند، وجود دارد.

هوش مصنوعی واقعی Luminar تبدیل به موضوع افسانه‌ای شده است و با جایگزینی آسمان AI Skylum (که هنوز هم بهترین است) شروع شده و به بهبود پرتره، بوکه پرتره، پوشاندن سوژه با هوش مصنوعی، اشعه‌های خورشید، حذف خطوط برق و موارد دیگر پیشرفت کرده است.

همه اینها در یک بسته نرم و صاف با منحنی یادگیری ملایم ارائه شده است. اگر ویرایشگری می‌خواهید که بتوانید در کوتاه‌مدت آن را به‌روز کنید، اما هنوز هم برای کسانی که می‌خواهند بیشتر کاوش کنند، فضای زیادی داشته باشد، Luminar Neo یک انتخاب عالی است. با این حال، آگاه باشید که Skylum بسیار سریع و نه خیلی ظریف به سمت برنامه های اشتراک در حال حرکت است.

Skylum Luminar Neo

DxO PhotoLab 6 Elite

بهترین نرم افزار ویرایش عکس دوربین کانن قدرت DxO مدت‌هاست که در کنترل‌های پردازش خام آن بوده است. اینها حتی قبل از شروع ویرایش، با تصاویر به طور خودکار برای عیوب اپتیکال و عیوب لنز مانند انحراف رنگی، وینیت و وضوح گوشه تصحیح می شوند.

در انجام این کار، DxO از پایگاه داده بی نظیر خود از ترکیب لنز/دوربین کانن استفاده می کند تا قبل از اینکه مجبور شوید انگشت خود را بردارید، یک عکس خام زیبا به شما ارائه دهد. این ویرایشگر مجموعه‌ای چشمگیر از لغزنده‌های تونال، ویژگی‌های تیز کردن و ابزارهای تنظیم محلی را ارائه می‌دهد که مشابه موارد ارائه شده در Lightroom هستند.

این مطلب را از دست ندهید   بهترین تنظیمات دوربین کانن برای عکاسی در نور کم

اگر نسخه گران‌تر Elite را انتخاب کنید، جدیدترین کاهش نویز DeepPRIME XD DxO را نیز دریافت خواهید کرد که به طور خودکار تصویر شما را تجزیه و تحلیل می‌کند و سطح بسیار موثری از کاهش نویز را اعمال می‌کند، دانه‌ریزی را کاهش می‌دهد اما جزئیات دقیق را حفظ می‌کند. اگر اغلب در سناریوهایی با نور کم و ISO بالا مانند عروسی ها یا رویدادها عکس می گیرید، کنترل های کاهش نویز به تنهایی ارزش قیمت را دارند.

مانند Lightroom، PhotoLab نیز مجموعه ای از ابزارهای سازماندهی تصویر را در PhotoLibrary به شما می دهد. می توانید کلمات کلیدی را اضافه کنید، رتبه بندی ها را اعمال کنید و از طریق کتابخانه تصویر خود جستجو کنید و پیدا کردن عکس های مورد نیاز را آسان تر کنید. همچنین با کلمات کلیدی سازگار است و می تواند با لایت روم همگام شود. اگر ویرایش خام اولویت اصلی شماست و حداکثر کیفیت تصویر را هم از دوربین کانن و هم از لنزهای خود می‌خواهید، این نرم‌افزار واقعاً ارزش خوبی دارد، با ابزارهای برجسته کاهش نویز.

بهترین نرم افزار ویرایش عکس

Capture One 23

بهترین نرم افزار ویرایش عکس دوربین کانن نزدیک‌ترین گزینه به Lightroom است که بدون ثبت نام برای اشتراک ماهانه دریافت خواهید کرد. اولا، و شاید مهمتر از همه، فایل های خام فوق العاده ای تولید می کند.

ممکن است فکر کنید که یک فایل خام صرف نظر از اینکه در کدام ویرایشگر مشاهده می‌شود یکسان به نظر می‌رسد، اما بسته به روش پردازش داده‌های خام می‌تواند تغییرات مشخصی در کیفیت داشته باشد. Capture One سطحی از جزئیات و کیفیت را به شما می دهد که اغلب نمی توان با آن مطابقت کرد.

این مطلب را از دست ندهید   استفاده از دوربین کانن به عنوان وبکم

ویژگی‌های گردش کار و تترینگ بی‌نظیر است و همچنین ابزارهای تونال پیشرفته‌ای را ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد عکس‌هایتان را با ابزارهای تخصصی برای کنترل کنتراست و رنگ، و تنظیمات محلی مبتنی بر لایه‌ها، تا حد زیادی ظرافت کنید. در حالی که رابط کاربری اخیراً به‌روزرسانی شده است تا آن را برای مبتدیان راحت‌تر کند، Capture One همچنان می‌تواند دلهره‌آور به نظر برسد. منحنی یادگیری و هزینه از بسیاری دیگر تندتر است (برای هزینه مجوز می توانید یک اشتراک Photoshop/Lightroom برای دو سال و نیم دریافت کنید).

اما دلیلی وجود دارد که بسیاری از حرفه ای ها Capture One را ترجیح می دهند. این یک بسته نرم و رده بالا است که بسیاری آن را بهترین بسته ای می دانند که می توانید هم برای ویرایش خام و هم برای ابزارهای گردش کار بخرید.

فتوشاپ در وب (بتا)

نرم افزار دوربین کانن فتوشاپ در وب در به روز رسانی اکتبر 2021 ادوبی معرفی شده است و تعدادی گزینه ویرایش را به شما می دهد که جایگزین Photoshop Express (وب) می شود. دسترسی به آن آنطور که انتظار دارید ساده نیست، زیرا قبل از اینکه بتوانید به آن دسترسی داشته باشید، باید فایل‌هایی را در «اسناد Cloud» خود داشته باشید، و در حال حاضر فقط از مرورگرهای Edge و Chrome پشتیبانی می‌کند.

فتوشاپ در وب (بتا)

توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به فتوشاپ نگاهی بیندازید. از آنجایی که در حال حاضر در وضعیت بتا است، انتظار داریم با به‌روزرسانی‌های آینده بهبود یابد.

بیشتر بدانید: چگونه تصاویر حذف شده را از دوربین رول بازیابی کنیم؟

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =