نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

ممکن است بعد از مدتی استفاده از دوربین Canon EOS Rebel G متوجه شوید که نمایشگر دستگاه دچار خراش یا شکستگی شده باشد. به همین دلیل برای استفاده بهتر از دستگاه باید این قطعه را تعمیر نمایید. این راهنما نحوه نصب و تعویض نمایشگر Canon EOS Rebel G جدید را به شما نشان می دهد.

تعویض نمایشگر Canon EOS Rebel G

راهنمای تعویض نمایشگر Canon EOS Rebel G

یکی از قطعات مهم در دوربین نمایشگر می باشد. با استفاده از نمایشگر شما می توانید از عملکرد دوربین خود مطلع شوید. در صورت خرابی این قطعه به راحتی می توانید نمایشگر را به صورت گام به گام تعویض نمایید.

مرحله 1 خارج کردن دستگاه پنل جلویی

برای تعویض نمایشگر Canon EOS Rebel G در این مرحله باید دستگاه را بصورت کامل  خاموش کرده و تمام اتصالات را قطع نمایید تا بتوانید تعمیر را آغاز کنید.

بعد از خاموش کردن دستگاه حال باید به قطعه مورد نظر دسترسی داشته باشید.

با استفاده از پیچ‌گردان فیلیپس #00، سه پیچ فیلیپس 4.4 میلی‌متری را همانطور که با دایره‌های قرمز نشان داده شده است، بردارید.

تعویض نمایشگر Canon EOS Rebel G

مرحله 2

بعد از باز کردن دستگاه حال با استفاده از انگشت خود، دسته کلید دار را جدا کنید تا اجزا از هم جدا شوند. تا بتوانید به قسمت های داخلی دسترسی داشته باشید.

مرحله 3

بعد از باز کردن پیچ ها و بلند کردن پنل اصلی دوربین به راحتی می توانید آن را بلند کنید. با استفاده از انتهای صاف یک اسپاجر، اتصال بین پانل جلویی و دستگاه را شل کنید. بعد از قطع تمامی اتصالات حال پانل جلویی را با دستان خود بردارید.

این مطلب را از دست ندهید   استفاده از لنز نیکون در دوربین کانن

نمایشگر دوربین کانن

مرحله 4 خارج کردن پنل بالایی

برای دسترسی به بخش های دوربین باید پنل بالایی را باز نمایید تا بتوانید نمایشگر را خارج نمایید. دوربین را برگردانید. با استفاده از پیچ‌گردان فیلیپس #00، دو پیچ فیلیپس 4.9 میلی‌متری را که در دو طرف منظره یاب قرار دارند باز کنید.

مرحله 5

برای دسترسی کافی به بخش های دوربین باید پیچ و اتصالات را باز نمایید. با استفاده از پیچ‌گردان فیلیپس #00، یکی از پیچ‌های فیلیپس 5.7 میلی‌متری را که در کنار صفحه LCD قرار دارد، باز کنید.

تعمیرات دوربین کانن

مرحله 6

برای قطع نمایشگر باید دوربین را روی پشت آن قرار دهید. همانطور که در دایره آبی مشخص شده است، اتصال فلش را از مادربرد جدا کنید.

مرحله 7

پانل بالایی را با بلند کردن آن از پشت، فشار دادن آن به جلو روی دوربین و اجازه دادن به چرخش آن در جلوی دوربین بردارید.

خرابی دوربین کانن

مرحله 8 خارج کردن صفحه نمایش LCD

برای خارج کردن نمایشگر دوربین باید اتصالات ان را باز نمایید. بریس فلزی کوچکی را که صفحه LCD را نگه می دارد جدا کنید. (به جلو فشار دهید و به سمت مرکز بلغزانید)

مرحله 9

بعد از قطع تمامی اتصالات و پیچ ها حال به راحتی می توانید صفحه LCD را بلند کنید. به راحتی تعویض نمایشگر Canon EOS Rebel G به اتمام رسید است. در صورت خرابی این قطعه به راحتی می توانید آن را تعویض نمایید.

تعویض نمایشگر Canon EOS Rebel G

بیشتر بدانید: نحوه بازیابی عکس های پاک شده از دوربین

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 18 =