نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

عموماً اکثر شما نمی‌دانید که دوربینی که خریداری کرده‌اید می‌تواند حتی با ویژگی‌های جدید خود بدون هیچ هزینه‌ای با استفاده از Firmware به روز شود. Firmware مجموعه ای از دستورالعمل ها (نرم افزار) است که بر روی جزء سخت افزاری دوربین دیجیتال شما برنامه ریزی شده است. این یکی از ویژگی های قابل توجه دوربین دیجیتال است که قابلیت ارتقا دیجیتال شما را کنترل می کند. می توانید ارتقاء سیستم عامل را از وب سایت سازنده دوربین دانلود کنید.

این ارتقاء سفت‌افزار باعث می‌شود دستگاه کارآمد و سپس اصلی باشد و اغلب باگ‌های موجود در میان‌افزار فعلی را برطرف می‌کند، گاهی اوقات عملکردهای جدیدی را بهبود می‌بخشد تا با سیستم‌عامل جدیدی که قبلاً هرگز نداشتید کار کند. سیستم عامل در رام فلش ذخیره می شود، بنابراین داده های آن قابل بازنویسی و پاک شدن هستند. معمولاً به عنوان “نیمه دائمی” در نظر گرفته می شود، زیرا محتوای آن تا زمانی که آن را با به روز رسانی سیستم عامل به روز نکنید، یکسان بود. اما هنگام به روز رسانی سیستم عامل باید مراقب بود، در غیر این صورت به دلیل خطای سیستم عامل در دوربین دیجیتال، امکان گم شدن عکس های با ارزش شما وجود دارد.

فقط اطمینان حاصل کنید که پس از راه اندازی یک به روز رسانی میان افزار، منتظر بمانید تا به روز رسانی تمام شود، زیرا اگر سیستم عامل به طور کامل شناسایی نشود، ممکن است دوربین کار نکند. اگر به دلیل خطای Firmware در دوربین دیجیتال خود به شدت از دست داده اید، ناراحت نشوید!!! با کمک بهترین ابزار بازیابی عکس می توانید پس از خطای سیستم عامل دوربین در دیجی کم، بازیابی عکس را انجام دهید.

این مطلب را از دست ندهید   چگونه تصاویر حذف شده را از دوربین رول بازیابی کنیم؟

برگرداندن تصاویر بعد از خطای سفت افزار در دوربین دیجیتال

  • سفت‌افزار معیوب: خرابی در میان‌افزار دوربین‌های دیجیتال نیز ممکن است یکی از دلایل خطای میان‌افزار یا اشکال میان‌افزار باشد. خطا در سیستم عامل ممکن است پیام خطای “تصویر را نمی توان در کارت حافظه ذخیره کرد” ظاهر شود.
  • خرابی ارتقاء سیستم عامل: هنگامی که سیستم عامل در دوربین دیجیتال شما به طور کامل به روز نمی شود، به دلیل وقفه ای مانند خاموش شدن ناگهانی یا کارکرد دوربین با باتری کم. این منجر به خرابی فلش میان‌افزار و از بین رفتن فایل‌های رسانه‌ای می‌شود
  • تفسیر نادرست در حین ارتقاء: نسخه فعلی نرم افزار سیستم عامل متعلق به یک منطقه است و اگر سیستم عامل را به منطقه دیگری ارتقا دهید، ممکن است منجر به خطای Firmware شود.
  • دلایل دیگر: به‌روزرسانی میان‌افزار دوربین دیجیتال با استفاده از ابزار شخص ثالث تأیید نشده، حملات ویروسی، خطای دانلود و غیره ممکن است منجر به خطای میان‌افزار دوربین یا دوربین فیلم‌برداری شود.

آیا امکان بازیابی عکس ها پس از خطای سیستم عامل وجود دارد؟

آره !!! در واقع می‌توانید فقط ورودی‌هایی را برای آن فایل‌های تصویری که حذف شده‌اند فهرست کنید، نه تصاویر واقعی. بنابراین، با کمک نرم افزار بازیابی عکس خوب مانند ابزار Yodot Photo Recovery می توانید عکس های گم شده را از دوربین نجات دهید.

توضیحات کوتاه در مورد نرم افزار

ابزار Yodot Photo Recovery برنامه ای مناسب برای انواع مشکلات از دست دادن اطلاعات در مورد دوربین دیجیتال است. همراه با فایل های تصویری، این ابزار می تواند فایل های صوتی، فایل های ویدئویی و سایر فایل های رسانه ای را بازگرداند. این ابزار با تکنولوژی پیشرفته و رابط کاربری گرافیکی ساده طراحی شده است، بنابراین نیازی به داشتن دانش فنی زیادی نیست. به غیر از دوربین‌های دیجیتال، این نرم‌افزار می‌تواند عکس‌ها، فیلم‌ها، فایل‌های موسیقی و سایر اسناد را از هارد سیستم، درایو قلم، هارد اکسترنال، آی‌پاد و کارت‌های حافظه مورد استفاده در گجت‌های قابل حمل مانند تلفن‌های همراه بازیابی کند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض پنل جلوی دوربین  EOS 1000D

مراحل بازیابی عکس

  • نرم افزار Yodot Photo Recovery را دانلود کرده و روی لپ تاپ یا دسکتاپ ویندوزی خود نصب کنید
  • دوربین دیجیتال خود را به سیستم متصل کنید و اجازه دهید دستگاه توسط سیستم شناسایی شود
  • برنامه را اجرا کنید و دستورالعمل های ساده صفحه اصلی را دنبال کنید
  • پنجره ای با دو گزینه “بازیابی عکس حذف شده” و “بازیابی عکس گم شده” را خواهید دید.
  • گزینه Lost Photo Recovery را انتخاب کنید تا عکس های از دست رفته پس از خطای سیستم عامل دوربین را به دست آورید
  • این ابزار سیستم ویندوز را اسکن می کند و تمام درایوهای منطقی مرتبط با آن از جمله درایو که به معنی دوربین دیجیتال است را نمایش می دهد.
  • درایو نشان دهنده دوربین را انتخاب کنید و روی گزینه “بعدی” کلیک کنید
  • این نرم افزار کل درایو را اسکن می کند و تمام عکس ها را در دو نمای مختلف، «نمای داده» و «نمای نوع فایل» نمایش می دهد.
  • پیش نمایش عکس ها را با استفاده از گزینه “Preview” مشاهده کنید و عکس های بازیابی شده را در مکان مورد نظر خود ذخیره کنید (در همان درایو دوربین ذخیره نکنید که ممکن است منجر به بازنویسی داده ها شود)

مقالات مرتبط:

تعویض برد مین دوربین  EOS 5D

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =