نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا GoPro خود را خشک کنید. لطفاً به خاطر داشته باشید که هر یک از پیشنهادات باید با احتیاط مورد استفاده قرار گیرند زیرا می توانند به طور دائم به دوربین شما آسیب بزنند. لطفاً اگر در مورد عواقب اقدامات خود مطمئن نیستید، بیشتر از این ادامه ندهید. قبل از انجام هرکاری لنز، باتری و کارت SD را بردارید و خشک کردن دوربین GoPro مرطوب را انجام دهید.

خشک کردن دوربین GoPro مرطوب

نحوه خشک کردن دوربین GoPro مرطوب

احتیاط توصیه می شود! اگرچه ممکن است در ابتدا غیر منطقی به نظر برسد، ممکن است قبل از شروع فرآیند خشک کردن، لازم باشد دوربین را بشویید. اگر دوربین در نمک، کلر یا آب کثیف غوطه ور بود، باید قبل از برداشتن آب، باقیمانده آن را بردارید. در غیر این صورت ممکن است به قطعات بچسبد و آنها را خورده کند.

خارج کردن آب با تکان دادن دوربین

می توانید آن را تاب دهید تا آب را با استفاده از نیروی مرکزگرا از دوربین خارج کنید. همچنین ممکن است از هوای فشرده یا جاروبرقی برای حذف قطرات باقی مانده استفاده کنید. اگر جاروبرقی را خیلی نزدیک به دوربین خود نگه دارید، می تواند الکتریسیته ساکن تولید کند که به آن آسیب می رساند.

قرار دادن دوربین در برنج

برای خشک کردن دوربین GoPro مرطوب این یک روش شناخته شده برای نجات وسایل الکترونیکی خیس است، اگرچه مطمئن نیستم که چقدر موثر است. آنلاین، نتایج به نظر می رسد مخلوط است. پس از انجام هر کاری که می توانم برای از بین بردن رطوبت انجام دادم، معتقدم این آخرین مرحله من خواهد بود. و این کار را بدون شستشوی باقیمانده (نمک، خاک یا کلر) با آب تازه انجام ندهید. شما همچنین می توانید از سیلیکاژل استفاده کنید که در بسته بندی های الکترونیکی مدرن در کیسه های کوچک موجود است. بر اساس تفکر مرسوم، خشک کردن کامل برنج یا ژل سیلیکا می تواند تا یک هفته طول بکشد. ممکن است نتیجه متفاوت باشد.

این مطلب را از دست ندهید   2 مرحله آسان بازنشانی رمز وای فای دوربین کانن

باز کردن دوربین

وقتی دوربین را باز می کنید، با احتیاط ادامه دهید! این کار توسط برخی از کاربران انجام می شود تا به دوربین اجازه دهند خشک شود و هرگونه نمک، زنگ زدگی یا باقی مانده های دیگر را از بین ببرد. لطفاً به خاطر داشته باشید که باز کردن قاب گارانتی شما را باطل می کند. بعلاوه، اگر شما هم مثل من هستید، قرار دادن همه قسمت ها در جایی که تعلق دارند ممکن است دشوار باشد. بعد از اینکه همه چیز را دوباره کنار هم قرار دادم، همیشه چند قسمت اضافی دارم. این ایده خوبی نیست.

بیشتر بدانید: آیا سنسور دوربین کنون قابل تعویض است؟

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 14 =