نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

خطاهای رایج کارت حافظه دوربین/ اگر صاحب یک دوربین کانن هستید و با خطاهای ناخواسته مربوط به کارت حافظه آن روبرو هستید، به جای درستی آمده اید. در حالی که دوربین های کانن کاملاً قابل اعتماد هستند و به طور گسترده در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند، می توانند کمی غیرقابل پیش بینی باشند. به عنوان مثال، کاربران اغلب از خطاهای کارت حافظه در دوربین های کانن شکایت دارند. نگران نباشید ما تمام خطاهای رایج در Canon را فهرست کرده ایم و راه حل های آنها را نیز ارائه کرده ایم. با ما همراه باشید.

خطاهای رایج کارت حافظه دوربین

چگونه خطاهای کارت حافظه کانن را برطرف کنیم؟

بسیاری از اوقات هنگام کار بر روی دوربین های کانن، کاربران با خطاهای ناخواسته مواجه می شوند. ممکن است یک دلیل سخت افزاری یا نرم افزاری پشت این مشکلات رایج وجود داشته باشد. در حالی که برخی از آنها می توانند به کارت حافظه شما مرتبط باشند، برخی دیگر می توانند توسط چیز دیگری فعال شوند. در اینجا برخی از این خطاهای رایج Canon با راه حل های سریع آنها آورده شده است.

Err 02

کاربران اغلب در صورت بروز مشکل در کارت حافظه، Err 02 را روی صفحه دوربین نمایش می دهند. در حالت ایده آل، دوربین قادر به خواندن کارت حافظه یا دسترسی به اطلاعات ذخیره شده آن نیست. در اینجا چند راه برای رفع این خطای کارت حافظه در Canon آورده شده است.

  • دوربین را خاموش کنید و کارت حافظه را از آن خارج کنید. کمی صبر کنید و یک بار دیگر آن را وارد کنید. پس از قرار دادن کارت حافظه، دوربین را مجددا راه اندازی کنید.
  • مطمئن شوید که کارت حافظه ای که استفاده می کنید با دوربین کانن شما سازگار است.
  • اگر هیچ چیز دیگری کار نمی کند، کارت حافظه را فرمت کنید. می توانید با مراجعه به تنظیمات دوربین خود این کار را انجام دهید. همچنین، می توانید آن را به رایانه خود وصل کنید و یک فرمت سریع را نیز انجام دهید.
این مطلب را از دست ندهید   چگونه عکس دوربین پولاروید را بازیابی کنیم؟

Err 03

Err 03 معمولا زمانی اتفاق می افتد که چندین پوشه و زیر پوشه در کارت حافظه شما وجود داشته باشد. این باعث سردرگمی دوربین می شود زیرا نرم افزار آن نمی تواند به پوشه پیش فرض برای ذخیره عکس ها دسترسی پیدا کند.

  • به سادگی کارت خود را به رایانه خود متصل کرده و پوشه ها را به درستی مرتب کنید. از شر پوشه های ناخواسته خلاص شوید و مطمئن شوید که فقط یک پوشه ریشه (مانند DCIM) وجود دارد.
  • همچنین می توانید از عکس های خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید، کارت حافظه را فرمت کنید و دوباره آن را در Canon خود قرار دهید.

Err 04

هنگامی که حافظه کارت حافظه پر شود، Err 04 را در دوربین Canon خود دریافت می کنیم. این بدان معناست که دوربین قادر به ذخیره عکس های جدید نیست و فضای خالی دارد. خوشبختانه به روش زیر به راحتی قابل رفع است.

  • فقط از شر عکس هایی که دیگر نیازی ندارید خلاص شوید. می‌توانید به منوی دوربین بروید و همه عکس‌ها را یک‌باره حذف کنید. از طرف دیگر، می توانید هر بار یک عکس را نیز حذف کنید.
  • کارت حافظه خود را در سیستم قرار دهید و تعدادی از عکس ها را به مکانی امن انتقال دهید. با این کار فضای بیشتری روی کارت ایجاد می شود.
  • اگر نمی توانید محتویات کارت حافظه را حذف کنید، مطمئن شوید که قفل نیست. اسلاید سمت چپ باید بالا (و نه پایین) باشد. اگر درب آن بالا باشد، به این معنی است که قفل کارت باز است و عکس های آن قابل حذف است.
این مطلب را از دست ندهید   نحوه بازیابی اطلاعات غیرقابل دسترس یا گم شده از دوربین کانن

Err 10

خطای 10 در دوربین کانن زمانی رخ می دهد که مشکلی در سیستم فایل کارت حافظه وجود داشته باشد. ممکن است مشکل نرم افزاری نیز در آن وجود داشته باشد.

  • دوربین را خاموش کنید، کارت حافظه را بردارید و دوباره آن را قرار دهید. بعد از مدتی دوباره آن را برگردانید.
  • دوربین کانن خود را خاموش کرده و باتری آن را خارج کنید. کمی صبر کنید و دوباره باتری ها را وارد کنید. حالا آن را روشن کنید و ببینید آیا مشکل را حل می کند یا خیر.

Err 99

این یکی از رایج ترین خطاهای دوربین کانن است. پیغامی مبنی بر عدم امکان تصویربرداری را نمایش می دهد که ممکن است به دلیل خرابی دوربین Canon، مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری، مشکل تماس بین لنز و بدنه، نقص ذخیره سازی یا هر چیز دیگری اتفاق بیفتد. در اینجا نحوه رفع آن آمده است.

  • با تمیز کردن سریع کرکره از کثیف نشدن آن اطمینان حاصل کنید.
  • دوربین را خاموش کنید و باتری آن را بردارید. کمی صبر کنید، باتری ها را نصب کنید و آن را روشن کنید.
  • کارت حافظه را بردارید و پس از مدتی دوباره آن را وارد کنید.
  • از یک پارچه خشک استفاده کنید و لنز و همچنین تماس های الکتریکی را با دقت تمیز کنید.

دلایل حذف ویدیوهای دوربین فیلمبرداری

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 7 =