نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

پولاروید مدت زیادی است که وارد بازار دوربین شده است. با وجود بهترین ویژگی های مجهز در این اپلیکیشن، کاربر می تواند بدون جبران کیفیت تصاویر، تصاویری بی عیب و نقص بگیرد. بسیاری از ویژگی های بی نظیری را ارائه می دهد که در دوربین های دیگر یافت نمی شوند. به عنوان مثال یک دوربین 10 مگاپیکسلی با یک چاپگر یکپارچه با فناوری ZINK® به راحتی تصاویر را روی کارت SD ذخیره کرده و به راحتی در هر پلتفرم رسانه اجتماعی آپلود کنید. با افزایش استفاده از آن، کاربران می توانند قربانی از دست دادن عکس در نتیجه برخی سناریوها شوند.

علت حذف عکس از دوربین پولاروید

شرح مختصری از دلایل زمان واقعی در بالا ذکر شد و برای دانستن بیشتر در مورد از دست دادن عکس از دوربین پولاروید نکات ذکر شده در زیر را مطالعه کنید:

  • وقفه در فرآیند خواندن/نوشتن: پس از گرفتن عکس ها از دوربین پولاروید، با اتصال گجت روی چندین سیستم به اشتراک گذاشته می شود. از آنجایی که همه سیستم ها با محافظت مناسب آنتی ویروس ایمن نیستند، ممکن است در فرآیند خواندن/نوشتن وقفه های خاصی ایجاد شود که منجر به از دست دادن عکس های دوربین شما می شود.
  • فرم کارت نابالغ: t فرمت کارت تنها گزینه ای است که زمانی که دوربین پولاروید شما به درستی کار نمی کند و چندین بار آویزان است در اختیار شما قرار می گیرد. قبل از فرمت کردن کارت موجود در دوربین پولاروید، کاربر باید با تمام جزئیات در مورد نحوه انجام فرآیند قالب بندی آشنا شود. در غیر این صورت می توان با داده های شدید روبرو شد
  • خطای برنامه: وجود بسیاری از برنامه های شخص ثالث به کاربر اجازه می دهد تا وظایف مختلف را به راحتی انجام دهد. گاهی اوقات، این ابزارهای شخص ثالث مقصران را بازی می کنند و مسئول از دست دادن عکس ها یا سایر فایل های رسانه ای از دوربین پولاروید هستند که به سیستم متصل شده است.
این مطلب را از دست ندهید   تعویض پنل جلوی دوربین  EOS 1000D

وقتی یک عکس عالی از دوربین پولاروید شما پس از مدت بسیار طولانی گرفته می شود، واقعاً بسیار هیجان زده می شوید. اما اگر سناریوهای ذکر شده در بالا در رسانه های ذخیره سازی دوربین رخ دهد، این خوشحالی از بین می رود. نگرانی در مورد آن کمی به شما کمکی نمی کند، بنابراین خارج از چارچوب فکر کنید و یکی از بهترین ابزار بازیابی عکس شناخته شده به نام ابزار Yodot Photo Recovery را نصب کنید که می تواند مشکلات شما را در یک لحظه برطرف کند.

دریافت عکس از دوربین پولاروید

Yodot Photo Recovery برنامه شناخته شده ای است که می تواند برای بازیابی عکس های حذف شده و از دست رفته از دوربین پولاروید در سیستم عامل های ویندوز استفاده شود. رابط کاربری موثر و لیستی از گزینه‌ها که با دقت انتخاب شده است به شما این امکان را می‌دهد تا بدون گیر کردن در هر مکانی، روند بازیابی را در حداقل زمان انجام دهید. بهترین ویژگی شناخته شده ابزار Yodot Photo Recovery این است که لیست نجات‌یافته فایل‌ها جدا از جایی که بازیابی شده است در مکان‌های مقصد متفاوتی ذخیره می‌شوند.

جدا از بازیابی عکس‌ها از دوربین پولاروید، می‌تواند فایل‌های رسانه‌ای را از دیسک‌های سخت (هم داخلی و هم خارجی)، کارت‌های حافظه، درایوهای USB، آی‌پاد و بسیاری از ابزارهای موجود بازیابی کند. کاربر همچنین می‌تواند عکس‌ها، فیلم‌ها، فایل‌های موسیقی و سایر اسناد را از دستگاه‌های ذخیره‌سازی مختلف در نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز مانند ویندوز 8، ویندوز ویستا، ویندوز XP، ویندوز 7، ویندوز سرور 2008 و 2003 بازیابی کند.

این مطلب را از دست ندهید   تصاویر را از دوربین دیجیتال کانن Easyshare بازیابی کنید؟

مراحل ساده را برای بازیابی عکس های حذف شده/از دست رفته از دوربین پولاروید

  • ابزار Yodot Photo Recovery را با وارد شدن به عنوان مدیر سیستم محلی در سیستم دانلود و نصب کنید
  • پس از اتمام مراحل نصب، کاربر می تواند نماد میانبر را روی دسکتاپ مشاهده کند
  • برنامه را اجرا کنید و از صفحه اصلی نرم افزار بر روی Deleted Photo Recovery / Lost Photo Recovery کلیک کنید.
  • پس از انتخاب گزینه، می توانید به صفحه بعدی بروید که در آن مجموعه ای از درایوهای موجود در سیستم به شما ارائه می شود. این شامل رسانه های ذخیره سازی متصل خارجی می شود
  • پس از انتخاب دوربین پولاروید از لیست درایوها، به پنجره بعدی بروید که در آن کاربر می تواند نوع عکس هایی را که باید ذخیره شوند انتخاب کند.
  • فرآیند اسکن را شروع کنید که بر اساس اندازه رسانه ذخیره سازی در حداقل زمان کامل می شود
  • پس از تکمیل فرآیند بازیابی، کاربر می‌تواند پیش‌نمایش عکس‌های بازیابی شده را قبل از ذخیره آن‌ها در مکان مقصد مورد نظر به‌عنوان در دسترس کاربر سیستم عامل میزبان، مشاهده کند.

مقالات مرتبط:

تعویض صفحه فلش hotshoe دوربین  EOS 40D

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =