نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

کانن  اولین دوربین فیلمبرداری کانن DSLR است که قابلیت ضبط فول اچ دی را دارد. برای گزینه های صوتی حرفه ای تر، به یک میکروفون خارجی یا گیرنده بی سیم متصل شده است. همراه با تشخیص چهره، شبکه، هیستوگرام اختیاری و صفحه نمایش ناحیه روشن/تاریک. به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به قرار دادن چشم خود در مقابل منظره یاب، به سرعت عکس بگیرید یا فیلم ضبط کنید. اگرچه با بسیاری از ویژگی‌های برجسته از پیش نصب شده است، کاربران ممکن است از دوربین فیلمبرداری کانن  سوء استفاده کنند و ویدیوهای ارزشمند آن را از دست بدهند.

دریافت ویدیوها از دوربین کانن

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود ویدیوهای دوربین فیلمبرداری کانن  را از دست بدهید که تعدادی از آنها در اینجا ذکر شده است:

  • حذف تصادفی: همیشه پیشنهاد می شود زمانی که حافظه دوربین فیلمبرداری کانن تقریباً پر است، فیلم ها را به رایانه خود منتقل کنید. تعداد کمی از کاربران از این روش پیروی می کنند اما برخی از کاربران از این روش استفاده نمی کنند و در عوض ترجیح می دهند ویدیوها را از دوربین فیلمبرداری کانن  حذف کنند. اما در حین حذف ممکن است به طور تصادفی ویدیوی مهم را بدون توجه به آن حذف کنید
  • دوربین فیلمبرداری با باتری کم: دوربین فیلمبرداری کانن از این واقعیت آگاه است که ضبط فیلم با باتری کم می تواند منجر به از دست دادن دائمی شود. بنابراین در چنین مواردی باتری دوربین کم است، یک پیغام خطایی مبنی بر کم بودن باتری آن ارائه می دهد تا شما را از ضبط ویدیو باز دارد. اگر هشدار خطا را نادیده بگیرید و از دوربین کانن  استفاده کنید، ویدیوهایی که در زمان کم شدن باتری کپی کرده اید ممکن است از آن گم شوند.
  • خطای انتقال: انتقال فیلم ها از دوربین فیلمبرداری کانن به کامپیوتر شما باید با دقت انجام شود. از آنجایی که گزینه “حذف” در زیر گزینه “کپی” وجود دارد، ممکن است به طور تصادفی روی گزینه “حذف” کلیک کنید و آنها را از دوربین فیلمبرداری کانن  گم کنید.
  • قالب بندی ناخواسته: در هر دوربین فیلمبرداری از جمله کانن گزینه “Format” را خواهید یافت. این گزینه زمانی مفید است که می خواهید کل داده ها را از دوربین فیلمبرداری کانن  پاک کنید. اما تعداد کمی از کاربران از این گزینه استفاده می کنند تا بدانند پس از انتخاب آن چه اتفاقی می افتد و از آنجایی که قالب بندی کل داده ها را پاک می کند، حتی ویدیوها را از آن از دست خواهید داد.
این مطلب را از دست ندهید   تصاویر را از دوربین دیجیتال کانن Easyshare بازیابی کنید؟

به منظور بازگرداندن ویدیوهای حذف شده از دوربین فیلمبرداری کانن  به دلیل موارد فوق، یک پارتیشن جداگانه در رایانه خود ایجاد کنید و به افزودن ویدیوهای گرفته شده به عنوان یک نسخه پشتیبان ادامه دهید. اگر خیلی دیر کرده اید و ویدیوهای دوربین فیلمبرداری کانن  را گم کرده اید، از نرم افزار بازیابی عکس کارآمد استفاده کنید تا همه آن ویدیوها را از دوربین فیلمبرداری کانن  برگردانید.

ابزار بازیابی ویدیو کانن

اگر ویدیوهای از دست رفته برای شما بسیار ارزشمند هستند، بلافاصله نرم افزار Yodot Photo Recovery را در رایانه ویندوز خود دانلود کنید تا آنها را بازیابی کنید. این نرم افزار بازیابی عکس به عنوان نرم افزار بازیابی ویدیو عمل می کند و شما را راهنمایی می کند تا کل ویدیوهایی را که از دوربین فیلمبرداری کانن  گم کرده اید بازیابی کنید. می‌توانید ویدیوها را دوباره به دست آورید و در عین حال آنها را بر اساس نوع فایل، تاریخ ایجاد، اندازه فایل و نام فایل مرتب کنید (برای درایو فرمت‌شده صدق نمی‌کند).

به غیر از دوربین کانن ، می‌تواند تمام فرمت‌های ویدیویی محبوب مانند AVI، AVS، ASF، ASX، 3GP، M4B، MP3، MP4، DIVX، MOV، MPEG، MPG، M4V، WMV، XVID، AIFF، AIF، AMR را بازیابی کند. , M4A, WAV, MIDI, RA, WMA, OGG, AU, RM و غیره از دوربین های دیجیتال مختلف و دستگاه های ذخیره سازی این نسخه آزمایشی رایگان را تسهیل می کند، اگر می خواهید در مورد این نرم افزار بازیابی رسانه بیشتر بدانید. سپس فقط نسخه دنباله را دانلود کنید و روند بازیابی ویدیو را شروع کنید. اگر از نحوه عملکرد آن راضی هستید، می توانید نسخه کامل را فعال کنید.

این مطلب را از دست ندهید   چگونه تصاویر CR2 را از کانن استخراج کنیم؟

مراحلی که به شما در بازیابی ویدیوها از دوربین فیلمبرداری کانن  کمک می کند

  • ابتدا دوربین فیلمبرداری کانن را با کمک کابل USB به کامپیوتر ویندوزی خود متصل کنید
  • با کلیک بر روی لینک بالا نرم افزار را دانلود و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید
  • نرم افزار را باز کنید و مراحل صفحه اصلی را دنبال کنید
  • برای بازیابی فایل های ویدیویی پاک شده از دوربین کانن بر روی گزینه Deleted Photo Recovery کلیک کنید یا از گزینه Lost Photo Recovery برای بازیابی فایل های ویدیویی از دست رفته خود استفاده کنید.
  • سپس نرم افزار کامپیوتر را اسکن می کند و تمام درایوها و دستگاه های متصل به سیستم را نمایش می دهد
  • دستگاهی را که نشان دهنده دوربین است انتخاب کنید و روی دکمه “بعدی” کلیک کنید.
  • این ابزار فرآیند اسکن را کامل می کند و تمام ویدیوهای قابل بازیابی را از درایو انتخاب شده نمایش می دهد
  • فایل‌ها و پوشه‌های رسانه‌ای را که می‌خواهید بازیابی کنید، انتخاب کنید
  • پیش نمایش فایل های ویدئویی قابل بازیابی قبل از ذخیره آنها
  • در نهایت مکان مقصد را در سیستم خود جستجو کنید تا فایل های بازیابی شده خود را ذخیره کنید

مقالات مرتبط:

تعویض کارت حافظه دوربین EOS 20D CF  

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =