نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

افزایش عمر باتری یکی از دغدغه های کاربران می باشد تا بتوانند مدت زمان بیشتز از دوربین استفاده کنند این 8 مرحله است که می توانید برای مکالمه شارژ باتری در شرایط اضطراری انجام دهید. این مقاله را برای طولانی کردن عمر باتری دوربین کانن مطالعه نمایید.

طولانی کردن عمر باتری دوربین کانن

طولانی کردن عمر باتری دوربین کانن و خاموش کردن تمام اتصالات

برای طولانی کردن عمر باتری دوربین کانن اولین توصیه این است که تمام اتصالات بی سیم را غیرفعال کنید. Wi-Fi، GPS، NFC، بلوتوث و سایر ویژگی‌ها به طور فزاینده‌ای در دوربین کانن‌ها رایج می‌شوند.

نکته این است که شما ممکن است عمر باتری زیادی را هدر دهید و حتی متوجه نباشید زیرا این دوربین کانن فانتزی را دارید. خوشبختانه، سونی حالت هواپیما شبیه به یک گوشی را در نظر گرفته است. وقتی حالت را فعال می کنید، تمام اتصالات بی سیم غیرفعال می شوند. همه اتصالات وای فای باید به صورت دستی در Canon و Nikon خاموش شوند.

خاموش کردن تمام لرزشگیرهای تصویر

برای طولانی کردن عمر باتری دوربین کانن نکته دوم این است که تثبیت کننده دوربین کانن خود را غیرفعال کنید. از آنجایی که دوربین کانن‌ها برق را برای تثبیت هدر می‌دهند، این ممکن است بی‌معنا باشد. لنزهای شما یا تثبیت کننده درون سنسور انرژی زیادی مصرف می کنند، با این حال ممکن است فکر کنید که چون من هزینه زیادی برای لنزم پرداخته ام، به آن نیاز دارم.

متأسفانه به دلیل شارژ کم باتری خود را درگیر این مشکل کرده اید و باید برای رهایی از آن اقدامات جدی انجام دهید. در نتیجه، برای مقابله با این شرایط اضطراری، باید به طور موقت تثبیت را غیرفعال کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تسلط بر تنظیمات دوربین Canon

خاموش کردن تمام تمیز کردن سنسور

برای طولانی کردن عمر باتری دوربین کانن این تنظیماتی است که من همیشه از آن استفاده می کنم. این قابلیتی است که تمامی دوربین کانن های سونی، کانن و نیکون دارند. شما می توانید این ویژگی را به طور کامل خاموش کنید تا مقدار زیادی در مصرف باتری صرفه جویی کنید یا حداقل در باتری کمی صرفه جویی کنید و حسگر شما به این زودی ها خیلی کثیف نمی شود.

خاموش کردن بازبینی تصویر

ترجیح می‌دهم هر بار که یک عکس می‌گیرم، یک عکس در پشت دوربین کاننم داشته باشم. با این حال، اگر عجله داشته باشم، بازپخش LCD دوربین کانن یا بررسی تصویر را غیرفعال می‌کنم. همچنین می توانید برای صرفه جویی در مصرف باتری، آن را روی کمترین زمان ممکن مانند 2 ثانیه یا 5 ثانیه تنظیم کنید.

حذف کردن تصاویر از دوربین کانن

برای طولانی کردن عمر باتری دوربین کانن هنگامی که تصاویر را از دوربین کانن حذف می کنید، باتری را سریعتر تخلیه می کند. برای جلوگیری از مصرف باتری می توانید این کار را بعداً روی رایانه شخصی انجام دهید. تنها شرط حذف تصاویر از دوربین کانن در مواردی است که کمبود حافظه دارید.

به یاد داشته باشید که کارت های SD را روی رایانه شخصی خود فرمت نکنید، فقط عکس ها را در آنجا حذف کنید. اگر کارت SD خود را به دلایل مختلف در رایانه شخصی فرمت کنید، ممکن است خراب شود. همیشه دوربین کانن را برای فرمت کارت SD در نظر بگیرید.

فلاش داخلی و صرفه جویی در شارژ باتری دوربین کانن

طبق مطالعات انجام شده، فلاش بیشترین مصرف را در باتری دوربین کانن های دیجیتال دارد. به طور طبیعی، شرایطی وجود دارد که بدون استفاده از فلاش نمی توان عکس گرفت.

این مطلب را از دست ندهید   تست سلامت دوربین دست دوم

سعی کنید در شرایط بحرانی و شدید این کار را انجام دهید. حتی زمانی که ضروری نیست، بسیاری از افراد بر استفاده از فلاش اصرار دارند. برای افزایش عمر باتری، مطمئن شوید که زیاد از آن استفاده نکنید.

طولانی کردن عمر باتری دوربین کانن و تعویض باتری قدیمی

شما باید باتری دوم بخرید و آن را شارژ کنید زیرا تمام باتری های قابل شارژ به مرور زمان برق خود را از دست می دهند. مطمئن شوید که به تعداد زیادی باتری قدیمی به امید شارژ کردن یکی در حین استفاده از دیگری متکی نیستید. باتری های قدیمی را با فواصل زمانی منظم تعویض کنید تا مطمئن شوید که می توانید عکس های بیشتری را برای مدت طولانی تری بگیرید.

اکنون که می‌دانید باتری دوربین کانن شما چقدر دوام می‌آورد، عواملی که بر آن تأثیر می‌گذارند و چگونه می‌توانید عمر دوربین کانن را افزایش دهید، امیدوارم بتوانید برای مدت طولانی روی آن کلیک کنید.

اجتناب از دماهای شدید

برای طولانی کردن عمر باتری دوربین کانن شرایط سرد و گرم شدید می تواند به باتری ها آسیب برساند. مثلاً در یک روز سرد زمستانی یا یک شب گرم تابستان آنها را در ماشین خود بگذارید، طول عمر آنها را به شدت کاهش می دهد. مکانی که باتری ها را در آن نگهداری می کنید نباید گرمتر از 59 درجه فارنهایت باشد. برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد، آنها را از تجهیزاتی مانند مایکروویو دور نگه دارید.

بیشتر بدانید: بازیابی فیلم ها و عکس های از دست رفته دوربین کنون

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =