نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

چندین روش مختلف وجود دارد، از آموزش DIY گرفته تا نرم افزار بازیابی پولی گرفته تا کار بازیابی حرفه ای. نگران نباشید، راه‌هایی برای یافتن دوباره عکس‌هایتان وجود دارد. با این حال، قبل از شروع، مهم است که کمی در مورد چرایی “گم شدن” این عکس ها درک کنید. همه این بدان معناست که این عکس ها دیگر در کارت حافظه قابل جستجو نیستند. فایل‌ها حتی پس از حذف روی کارت باقی می‌مانند، مگر اینکه توسط فایل‌های جدید بازنویسی شوند – بنابراین به محض اینکه متوجه شدید که حذف شده‌اند، از گرفتن عکس خودداری کنید!

DIY / نرم افزار رایگان

اگر به توانایی‌های بازیابی اطلاعات خود اطمینان دارید، به هر طریقی، خودتان روی بازیابی آنها کار کنید! این راهنما یک نرم افزار رایگان ارائه می دهد که می توانید آن را دانلود کرده و برای بازیابی عکس ها در دوربین دیجیتال خود استفاده کنید.

آنها چند مرحله آسان را در این راهنما فهرست می کنند:

  • دانلود نرم افزار Recover My Photos.
  • پس از اتمام دانلود نرم افزار را نصب کنید
  • دوربین دیجیتال خود را با استفاده از کابل به کامپیوتر خود وصل کنید
  • نرم افزار را اجرا کنید و سپس دوربین خود را برای موارد حذف شده اسکن کنید
  • سپس مشاهده خواهید کرد که عکس ها ظاهر می شوند و می توانید آنها را بازیابی کنید!

این وبلاگ در مورد نحوه برخورد با موضوع تصاویر حذف شده و نحوه بازگرداندن آنها بحث می کند: فرآیندی ساده تر از آنچه فکر می کنید! اگر مطمئن نیستید که دوربین شما خراب است یا کارت حافظه خراب است، حتما با این راهنماهای زیر شروع کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با رایج ترین خطاهای دوربین کنون دیجیتال

به منظور ارائه منابع به شما، می‌خواستیم مجموعه‌ای از انتخاب‌های مختلف را به شما ارائه دهیم. این لیستی از 5 ابزار رایگان بازیابی اطلاعات است که می توان از آنها برای بازیابی عکس استفاده کرد.

این لیستی از 27 نرم افزار رایگان بازیابی عکس برای کاربران ویندوز است. نکات مختصری از مزایایی که هر کدام ارائه می دهند وجود دارد.

نرم افزار پولی

گزینه شماره 2 پرداخت برای نرم افزار است – امتیاز اینجا این است که می توانید به نرم افزار پولی بیشتر از نرم افزار رایگان اعتماد کنید. شما باید مقداری پول بپردازید، اما نه به اندازه ای که برای انجام کار حرفه ای انجام می دهید.

Stellar Photo Recovery Software یکی از شرکت هایی است که نسخه رایگان نرم افزار خود را ارائه می دهد، اما فقط برای کاربران مک. برای بقیه، می توانید نرم افزار بازیابی عکس آنها را از 49 دلار تا 79 دلار به بالا خریداری کنید.

Card Rescue شرکتی است که نرم افزاری برای بازیابی عکس ها از گوشی و همچنین دوربین در اختیار شما قرار می دهد. نسخه ای برای سیستم های مک و همچنین برای سیستم های ویندوز وجود دارد.

این نرم افزار به شما امکان می دهد عکس ها یا فیلم های از دست رفته را از دوربین یا گوشی بازیابی کنید. می توانید برای ارزیابی رایگان دانلود کنید و ببینید چه داده هایی قابل بازیابی هستند اما باید برای نسخه کامل هزینه کنید.

آموزش های تصویری

هیچ چیز شبیه دیدن آن در زمان واقعی نیست! این ویدیو با حذف دائمی عکس‌های روی یک دوربین دیجیتال و سپس بازیابی و بازیابی آنها در رایانه با استفاده از کارت حافظه شروع می‌شود.

این مطلب را از دست ندهید   عیب یابی دوربین کنون دیجیتالی با نقطه و عکسبرداری

آیا کاربر دوربین نیکون هستید؟ این آموزش ویدیویی فقط برای شما ساخته شده است که عکس های شما به طور تصادفی حذف شده است. آن را تماشا کنید تا یاد بگیرید چگونه آنها را بازیابی کنید.

دوربین کانن چطور؟ با تماشای این فیلم آموزشی مفید، نحوه بازیابی عکس های از دست رفته خود را از دوربین کانن بیاموزید.

نتیجه

امیدواریم این به شما کمک کند شروع به بازیابی عکس های خود کنید. اگر در مورد نرم افزار رایگان کمی عصبی هستید یا به تنهایی تلاش می کنید عکس را بازیابی کنید، در تماس با ProData Management تردید نکنید. ما در بازیابی اطلاعات حرفه ای هستیم و دوست داریم به شما در بازگرداندن عکس هایتان کمک کنیم.

مقالات مرتبط:

تعویض پوشش پشت دوربین EOS 20D CF  

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =